Choose language
Ring til oss

Renholdsdrift gjort enkelt!

Systemet for deg som bruker mye tid på planlegging, fraværshåndtering, timelister og lønnsberegning
 

Velkommen til M_SOLUTION

Norges mest brukte system for renholdsbedrifter som gir degfull oversikt & kontroll over driften 

Sirkel

Jobber du med papirbaserte timelister, EXCEL eller mange ulike programmer?

Hva om det fantes et system som...

... med få tastetrykk planlegge oppdragene

... raskt lar deg kommunisere med ansatte.

... på sekunder lar deg  setter inn vikar ved sykdom og automatisk oppdaterer arbeidsplanen.

... som lager riktig lønnsgrunnlag hver gang.

... som gjør at du får fakturert alle timene og samtidig kan ta ekstra bestillinger fra en APP. 

Nå får du alt-i-et system.

Dette bruker andre renholdsselskaper M_SOLUTION til

Fast plan

All the good in the world

Created with strategy, style and substance, not assumptions. Tested to connect with consumers.
produ5

Less of the bad

Created with substance, strategy and style, not assumptions. Tested to connect with consumers.
Fast plan

For the better

Created with style, strategy and substance, not assumptions. Tested to connect with consumers.

Tab headline

Created with strategy, style and substance, not assumptions. Tested to connect with consumers.

Tab headline

Created with strategy, style and substance, not assumptions. Tested to connect with consumers.

Tab headline

Created with strategy, style and substance, not assumptions. Tested to connect with consumers.

Med M_SOLUTION er det enkelt å lage og bemanne arbeidsplaner

I vår smarte planlegger legger du enkelt inn frekvens og bemanner alle faste renholdsoppdrag. Dette gir deg raskt oversikt over hvem som jobber hvor og du ser raskt hvilke jobber som IKKE er bemannet. Du får full oversikt i sanntid og frem i tid.

Arbeisplanleggeren er skreddersydd for renhold. Be om en demo for å se alle muligheter.

Sirkel-1

"Alt-i-en løsning"

Dette bruker renholdsselskaper M_SOLUTION til:

  • Planlegger arbeidsdagen til de ansatte. 
  • Administrerer fravær og vikarbruk.
  • Planlegger arbeidsoppgaver.
  • Utfører tester, inspeksjoner og kvalitetskontroller. 
  • Lar ansatte rapportere oppgaveutførelse, arbeidstid, utlegg, bestillinger, avvik osv.
  • Skaper egendefinerte digitale skjema for rapportering tilpasset egne behov. 
  • Varsler automatsik kunder, ansatte og ledere ved avvik. 
  • Kunder kan bestille tjenester i APP. 
  • Kunder kan selv få oversikt over leveranser, kvalitet og avvik. 
  • Full oversikt over alle ressurser og planlagte leveranser. 
  • Korrekt beregning av lønn til ansatte. 
  • Viderefakturerer leverandørfakturaer sammen med timer og annet forbruksmateriell, og registrerer alle fakturaer som kommer i tillegg til abonnement 

PS: Lønn og fakturering gjør du fra ditt regnskapsprogram. 

Sirkel-1

Papirbaserte timelister, excel og ufakutrerte timer.

"ALT-I-EN" løsning.

  • Planlegging arbeidstid som blir til lønn. 
  • Arbeidsplaner - hvem skal hvor
  • Tidsregistrering
  • Kunder & ansatte kan melde avvik
  • Lønnsgrunnlag
  • Faktureringsgrunnlag
  • Kvalitetskontroll/-sikring
  • Ressursplanlegging
  • Rapportering
  • Kundetilgang. Kunder som ringer inn? La de få innsikt. 
  • Meldinger - kommuniser med ansatte. Sende ut forespørsel på vakter. Push varsel. 1-1. Logg. 
  • Dashboard: Styring, effektivisering, drif.Oversikt. 
  • Få varslinger på e-psot, sms, meldinger. 
  • Henvendelser. Bestill, avvik, forespørsel. 
  • Mye driftshenvendelser? Kundeweb. 

Selve lønnsutbetalingene og fakturaene sender du fra ditt regnskapsprogram. 

6 (1)

Ansatte får arbeidslister og registrerer timer i APPen - sparer deg for mye tid.

  • Ser dagens renholdsoppdrag eller per uke, mnd. 
  • Start og stopp oppdrag (manuelt, med bruk av GPS eller skann brikke (QR eller NFC). 
  • Registrer ekstra timer
  • Dokumenter avvik
  • Meld fravær
  • Søk om ferie
  • Chat

Fargekoder gir deg oversikt over hvem som jobber hvor.

Se hvilke oppdrag som ikke er påbegynt eller ferdig.

Operativ plan-1

Alle statuser vises med FARGEKODER. Ansatte får tilgang via APP, hvor planer, oppgaver, dokumenter og lønnstimer kan sees. Status på oppgavene endres ved ankomst og avreise.

Med dashboards får du raskt oversikt over de viktigste tingene.

Dashboards gjør det enkelt for deg å holde oversikten. M_SOLUTION gir deg den viktigste informasjonen på forsiden. Her har du alltid full kontroll på driften.

Dashboard kun bilde

Produktet M_SOLUTION er et resultat av et tett samarbeid med en rekke kunder – alle med et felles mål om å skape et unikt mobilverktøy for å effektivisere og digitalisere sentrale arbeidsprosesser. M_SOLUTION består av en rekke innovative moduler.

Få full kontroll

M_SOLUTION er den ubestridte lederen innen utvikling av driftsløsninger for servicebedrifter som gir full kontroll over driften. En nettplattform for din bedrift som forenkler arbeidsflyter og øker kvaliteten på dokumentasjon og tilgang til informasjon.

Dashboard kun bilde

Produktet M_SOLUTION er et resultat av et tett samarbeid med en rekke kunder – alle med et felles mål om å skape et unikt mobilverktøy for å effektivisere og digitalisere sentrale arbeidsprosesser. M_SOLUTION består av en rekke innovative moduler.

Viktige funksjoner i M_SOLUTION

M_SOLUTION har mange funksjoner, moduler og kan integreres mot lønnsystemer og andre plattformer. Løser enkelt utfordringene rundt planlegging, timelister, oppfølging, lønn og mye mer. Her er noen av de viktigste funksjonene.

M_Sol__Planlegg-org

Kalender

Oppdaterte arbeidsplaner. Planlegg og administrer avtaler. Legg inn repeterende arbeidsplaner, enkel registrering av ekstraarbeid. Full oversikt over oppgaver og tilgjengelige ressurser. Rask og enkel fraværsdisponering. 

M_Sol__Statistikk org

Dashboards

Jobber i sanntid. Få 100 % kontroll over driften med dashbord. Få oversikt over ressursbehov, bemanning og status på leveranser. Systemet kan varsle deg hvis oppgavene ikke er fullført.

M_Sol__Integrasjon API org

Integrasjoner

Tilpasset deg. M_SOLUTION har integrasjon med de fleste økonomi- og lønnssystemer og kan integreres med mange andre systemer for å gjøre hverdagen enda mer problemfri.

M_Sol__Rapporter org

APP

Enkelt for de ansatte. Med Appen får de ansatte oversikt over arbeidsplanen for i dag og dagen fremover. De melder selv oppmøte, oppgaver og avvik, og de kvitterer seg med ferdigstillelse når oppgaven er utført. Lønn og faktureringsgrunnlag opprettes automatisk.

M_Sol__Avvik org

Kunde Web

Enkelt for kundene. Er levering kritisk for kunden din? Gi dem tilgang til sin egen kundeweb. La dem følge leveransen i dashbord, kalendere og digitale plantegninger.

M_Sol__Innsikt org

Lønn og fakturering

Automatisert fakturering. Få automatisk de riktige lønnstransaksjonene for timer, godtgjørelser og akkordarbeid. Er oppgavene fakturerbare? Faste tjenester, timer, materialer og innkjøp faktureres enkelt og til riktig pris.

Nesten 50% av alle renholdere bruker allerede M_SOLUTION.

Full kontroll med dashbord

Komplett system til renholdsbedrifter

Produktet M_SOLUTION er et resultat av et tett samarbeid med en rekke kunder – alle med et felles mål om å skape et unikt mobilverktøy for å effektivisere og digitalisere sentrale arbeidsprosesser. Tettere og enklere kommunikasjon mellom ledere, ansatte, administrasjonen og kunden sikres. M_SOLUTION består av en rekke innovative moduler.

background illustration-product landing page

Et perfekt verktøy for deg som ønsker å ha oversikt over din bedrift selv og kunne utarbeide noen valide rapporter for beslutningstaking.

Vil du høre mere om M_SOLUTION?

Vil du høre mer om hvordan M_SOLUTION kan bidra til å gi deg full kontroll over virksomheten din? Det er vi glade for å høre, for vi elsker å snakke om akkurat det. Fyll ut skjemaet så sørger jeg for at en av våre konsulenter tar kontakt. 

Tor

 

 

 

 

 

Tor-Erling Nilsen

Salg & Markedsdirektør

mob: 98220240

E-post: tor-erling.nilsen@visma.com